2015. október 1., csütörtök

Rendkívüli meglepetés :D

Sziasztok gimiseim! :D
 
Gondolom emlékeztek Fodor Tamásra, akit mindenki csak Tomiként ismert a The Story Of My Life-ból. Nos és gondolom Tristan Rebkins nevét is említettem nektek az utóbbi időben. :D Remélem most már mindenki tudja mit fogok ide írni nektek. Igen, Tristan végre feltette az első részt és el is küldte nekem a linkjét. Remélem mindannyiótoknak nagyon tetszeni fog a történet. Én is csak a prológust láttam még, és eddig nagyon tetszik. Kíváncsi vagyok, milyen történetet is ír Rebekának és Tominak. A két szereplőt kevésbé ismerhettétek meg, de mikor Tristan megkeresett engem, körülbelül leírtam neki a két karakter jellemvonásait. Annyira megtetszett neki Tomi és Rebeka rejtélyes kapcsolata, hogy végül úgy döntött, megírja a szerelmesek történetét. Kíváncsian várom, hogyan oldja meg a szerelmi szálat. Remélem, ti is annyira izgatottak vagytok, mint én. :D
Nos nem is húzom tovább az időt, jó olvasást nektek! Én pedig vasárnap jelentkezem a második résszel! ;)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése