2015. május 20., szerda

Nem rész.. Hanem egy kis információ :)

Sziasztok, Szent Margit gimiseim! :)

Úgy néz ki, hogy csak vasárnap este tudom hozni részt, mivel ezen a héten sok volt a dolgom, de ígérem vasárnap este hét órakor fel kerül a harmadik rész is. :) Úgy döntöttem még ezt a részt felteszem, aztán már tényleg csak két komi után hozom a részeket.
Nos még valamit közölnöm kell veletek. :D Már majdnem egy hete feltettem a kérdést nektek, hogy ti milyen bandanevet választanátok magatoknak, ha minden stílusban játszanátok... Négyen szavaztatok és végül a legtöbb szavazatot kapta az... *dobpergés*
 
After Day
 
Köszönöm, hogy szavaztatok, ez sokban segített nekem az írásnál! ;) És hogy miért kérdeztem ezt meg? Az legyen egyenlőre az én titkom. A lényeg az, hogy fontos lesz a történet szempontjából.
 
Skyler Brooks:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése