2015. augusztus 21., péntek

Írói utószó

Sziasztok! :)

Nos most kezdek igazán búcsúzkodni tőletek, hiszen a történetnek most lesz hivatalosan vége. Nem is tudom, hol is kezdjem. Szerintem az lesz a legjobb, ha mindannyiótoknak megköszönöm. Kaptam néhány visszajelzést és ennek nagyon örültem. Nem voltatok nagyon aktívak, de tudom, hogy itt voltatok és hogy olvastátok a történetet és ezért nagyon hálás vagyok nektek. :*
Májusban döntöttem úgy, hogy felteszem a történetet. Meg szerettem volna mutatni, hogy néha a rosszul induló történeteknek is jó végük lesz. Szerettem volna egy boldog történetet leírni, ami csak az enyém. Örültem neki, hogy voltak, akik elolvasták. Nem tartom magam jó írónak, mert nem is vagyok az, de abban biztos vagyok, hogy jó érzés, amikor a visszajelzésekből azt vonom le, hogy tetszik másoknak az, amit írok és amikor írok, olyan világot teremthetek, amiben én is szívesen élnék.
Nos gondolom kíváncsiak vagytok néhány apró kis "kulisszatitokra", amit nem tudhatattok meg a történetből, illetve néhány dologra, amit eredetileg terveztem a sztorival kapcsolatban, de végül nem így lett.
 
1. A sztorit eredetileg akkor kezdtem el, amikor egy reménytelen szerelem összetörte a szívem. Úgy gondoltam jó lenne valahogy kiadni magamból a sok feszültséget, ezért megnyitottam a szövegszerkesztőt és megírtam az első fejezetet.
 
2. A The Story Of My Life vége először az lett volna, hogy Bella Andrisra és Bálintra is megharagszik és se a bandával, se velük nem beszélt volna, hanem élte volna tovább az életét a Szent Margit gimiben, de mint az előbb leírtam boldog befejezésű történetet akartam feltenni.
 
3. Eredetileg Andris lett volna az, akivel Bella összejön, de aztán úgy gondoltam, hogy Bálint sokkal jobban illik hozzá, ezért átírtam.
 
4. Bálintot először bunkó és idegesítő karakternek képzeltem el, aki állandóan piszkálni fogja Bellát, végül nem így lett.
 
5. Dávid nem is volt benne először a szereplők között, hirtelen írtam bele őt a történetbe. Úgy terveztem, hogy kiderül majd, hogy Bella féltestvére, de nem tudtam volna Bella szüleiről azt elképzelni, hogy megcsalták egymást, így csak Bella legjobb gyerekkori barátja lett.
 
6. Vivi és Levi kapcsolatát hosszúra terveztem, de tudtam, hogy Levi karaktere nem lenne elég erős ahhoz, hogy hosszú ideig Vivi mellett maradjon. Legalábbis így képzeltem el őt.
 
7. Eredetileg lett volna egy olyan rész, ahol Bella és Bálint majd féltékenység miatt szakítanak, de végül ezt kiírtam a történetből.

8. Ez a kép szerepelt volna a ráadás rész bejegyzésben, de végül nem tettem bele. Viszont ezt az aranyos képet látni kell. Így képzeltem el Vikit és Bálintot már akkor, amikor a kicsi lány 1 éves. :33
 
9. Úgy terveztem lesz 2. évad is, de már le akartam zárni a történetet. Egyébként a második évad a londoni évekről és Belláék eljegyzés utáni életéről szólt volna.
 
10. Valamint kérdezték már tőlem, hogy a nevem honnan jött. Nos a Skyler a skyból jött, ami az eget jelenti, ami néha gyönyörű tud lenni. A Brooks pedig a bookból (könyvek), mivel rólam tudni illik, hogy óriási könyvmoly vagyok. :D ;)
 
Hát ennyi volt, amit nem tudhatattok a sztorival és velem kapcsolatban.
Itt az ideje, hogy mégegyszer köszönetet mondjak, hiszen támogatattok és mellettem álltatok és olvastátok a történetet. :* Köszönöm ezt nektek, csodálatosak voltatok! A blogra senki nem iratkozott fel, de így is sokan néztétek, hiszen 891 megtekintés gyűlt össze eddig a mostani percig és három országból voltak, akik rákattintottak a blogra, netán olvasták is: Magyaroszágról, az Egyesült Államokból és Hollandiából és ez nekem nagyon sokat számít, úgyhogy nagyon-nagyon köszönöm. Szeretlek titeket! :* <33
Hamarosan-talán egy hónap múlva-jelentkezem az új történettel és az új bloggal, addig is élvezzétek még ezt a egy és fél hetet, ami még a suliig van és pihenjetek. Olvassatok, nézzetek filmet, élvezzétek az utolsó nyári napokat. :))
Olyan nehéz elengedni ezt a történetet, de meg kell tennem, hiába imádom a két főszereplőt, akikkel együtt sírtam és nevettem, miközben írtam a történetet. Egyszerűen imádtam írni az életük rezdüléseiról...
De most hivatalosan is lezárom Bella és Bálint történetét.... :')
 
 
A blog
BEFEJEZETT.
 
 
 
Skyler Brooks :*
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése