2015. augusztus 28., péntek

Részlet :) És egy ötlet...

Sziasztok, gimiseim! :)
 
Nos akkor kezdem az ötlettel:D Ha gondoljátok és szeretnétek, akkor ezt a blogot folytathatom tovább, de nem a történetet, hanem különböző dolgokról írhatnám meg a véleményemet, esetleg aki szeretné feltehetne nekem kérdéséket vagy ha gondoljátok könyvekről is írhatnék, már ha valaki olvasná ezeket a bejegyzéseket. :) Ha téged érdekelne ez, akkor oldalt a közvéleménykutatásnál kattins az Igenre. Ha legalább 10 visszajelzést kapok, akkor indítom el ezeket a 'rovatokat', valamint ha van valami ötletetek, ami érdekelne titeket és szívesen megosztanátok velem, írjátok meg kommentbe lent. :)
 
A másik ok, amiért most írok nektek az a kövi blogom a The Savior. :) Hamarosan-körülbelül szeptember végén, október elején-teszem fel a prológust és az első részt, de most hoztam nektek egy kis részletet :)
 
"Felemelek néhány kést, kettőt a csizmámba csúsztatok, a másik kettőt pedig a kezembe veszem, a többit magam mellé helyezem és a céltáblákra vezetem a tekintetem. A táblák mozogni kezdenek és én koncentrálok a céltáblák közepére. Hirtelen lendítem a kezemet és a kés eldobva eltalálom a tábla közepét, alig egy másodperccel később már a másik négy darab kés is a céltáblán van.
Zihálok, ahogy megpróbálok megnyugodni. A hátam mögött halk tapsot hallok, Russel döbbent és elégedett vigyorával találom szembe magam.
-Az ártatlan kicsi lány, nem is olyan ártatlan."
 
 
Nos, a történet már körvonalazódott bennem, de még mindig van néhány részlet, amin változtatni fogok, ezért nyitom meg csak egy hónap múlva a blogot. :)
 
Ennyi lenne mára, hamarosan Tristan blogját is kiteszem nektek ;) Nemsokára újból jelentkezem
 
Skyler Brooks :*
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése